U 25 di ghjugnu, ROYPOWsistemi di batterie à litiu marineanu ricevutu ufficialmente a certificazione DNV Type Approval à l'Elecic & Hybrid Marine Expo Europe 2025 tenuta à RAI Amsterdam, chì marca una tappa significativa in a sicurezza è a conformità marittima. Essendu una di e poche cumpagnie in u mondu à ottene sta certificazione rigorosa, ROYPOW alza u livellu per e soluzioni energetiche sicure, affidabili è certificate per l'industria marittima.
L'Approvazione di Tipu DNV hè una certificazione assai rigorosa, ricunnisciuta in u mondu sanu, emessa da DNV, una di e principali società di classificazione marittima di u mondu. Verifica chì un pruduttu rispetta standard internaziunali rigorosi per a sicurezza è e prestazioni in applicazioni marine per mezu di testi rigorosi.
DNV hà realizatu una valutazione cumpleta è rigorosa di u sistema di batterie marine ROYPOW, chì copre a cuncepzione di u sistema, a sicurezza elettrica è di a batteria, l'adattabilità ambientale, a compatibilità elettromagnetica (EMC), a sicurezza funzionale è i requisiti ambientali secondu e norme cum'è DNV0339, DNV0418, DNV Pt.6 Ch.2 Sec.1 Non-Propagation Test, IEC 62619 è IEC 61000. Cum'è parte di u prucessu di appruvazione di tipu, DNV hà valutatu e capacità generali di ROYPOW, cumprese a forza di R&S, a capacità di fabricazione, u cuntrollu di u prucessu è u sistema di gestione di a qualità.
Per l'armatori, l'operatori è l'integratori di sistemi, i sistemi certificati DNV sò largamente ricunnisciuti da i regulatori mundiali, chì permettenu un implementazione più rapida, una conformità più faciule è costi regulatori più bassi, in particulare in e regioni cù regule strette in materia di carbone. Uttene sta certificazione offre ancu una affidabilità pruvata, riducendu i costi di manutenzione è rendendu l'investimenti à longu andà più sicuri è rentabili.
I sistemi di batterie marine ROYPOW sò cuncepiti per riduce i costi operativi, risparmià carburante è risponde à l'ubbiettivi ambientali per l'operazioni marittime. Cù un design mudulare cumpostu da moduli di batteria LiFePO4, PDU è DCB, u sistema offre una scalabilità flessibile, supportendu finu à 1000V / 2785kWh per sistema è righjunghjendu finu à 100MWh quandu parechji sistemi sò cunnessi in parallelu.
A sicurità hè prioritizzata per mezu di un BMS avanzatu cù un'architettura stabile à trè livelli, una prutezzione hardware indipendente, un sistema di spegnimentu integratu in ogni batteria, un design HVIL per tutti i connettori di alimentazione è un sistema di estrazione di gas, chì garantisce prestazioni affidabili ancu in cundizioni marine difficili. Inoltre, u sistema offre una larga compatibilità, rendendulu ideale per navi ibride o cumpletamente elettriche è piattaforme offshore, cumpresi traghetti, barche di travagliu, barche passeggeri, rimorchiatori, yacht di lussu, navi portaerei GNL, OSV è piscicoltura.
Andendu avanti, ROYPOW resterà impegnatu à furnisce suluzioni d'altu rendimentu, sicure è sustenibili per risponde à i bisogni in evoluzione di l'industria marittima.
Per più infurmazione è dumande, visitatewww.roypow.como cuntattumarketing@roypow.com.